O portalu
„Lustereczko powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy na świecie?” – pytała niegdyś macocha. I choć Zła Królowa z baśni o Śpiącej Królewnie wierzyła, że istnieje tylko jedna prawidłowa odpowiedź na to pytanie, my nie mamy wątpliwości, że piękno niejedno ma imię. A gdyby tego było mało, przybiera ono różne kształty, objawia się w każdym wieku i pod każdym kolorem.
Zgodzisz się z nami?Jeśli właśnie przytaknęłaś, gwarantujemy, że znalazłaś się w najpiękniejszym miejscu w sieci. To właśnie na tym portalu niejednokrotnie przekonasz się, że każda kobieta jest piękna, tylko może nie każda wie, jak swój urok podkreślić. Nasza redakcja dostarczy Ci więc regularnie najświeższych informacji o trendach, a także podpowie, jak na każdym etapie życia dbać o siebie od zewnątrz i od wewnątrz. Podrzucimy również dużo pomysłów na to, jak pięknie spędzać wolny czas.
Miłej lektury, Beauty!
Chcesz dołączyć do zespołu redakcyjnego? Prześlij nam swoje CV.
Zespół redakcyjny
Anna Sacharewicz
Copywriterka z kilkuletnim stażem. Uwielbia slow fashion i naturalne podejście do pielęgnacji. Całym sercem wspiera ruch body positive. W wolnych chwilach jeździ na długie wycieczki rowerowe.
Zobacz wpisy autora
Ewa Reducha – Wiśniewolska
Od wielu lat pracuje jako dziennikarka i copywriterka, co jest też jej ogromną pasją. Zaczynała od tworzenia treści o tematyce urodowo-modowej i cały czas rozwija się w tym kierunku. Stara się przekazywać swoją wiedzę w przystępny sposób. Prywatnie jest miłośniczką butów i torebek – zawsze znajdzie dla nich miejsce w swojej szafie.
Zobacz wpisy autora
Justyna Fiedoruk
Dziennikarz i copywriter z wieloletnim doświadczeniem. Od lat interesuje się modą i wszystkim co z nią związane. Chętnie przerabia stare ubrania, by nadać im zupełnie nowego oblicza. Lubi też testować nowe kosmetyki oraz tworzyć je samodzielnie.
Zobacz wpisy autora
Nina Gęsikiewicz
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na specjalności reklama i promocja na UAM w Poznaniu. Oprócz zamiłowania do języka polskiego uwielbia bawić się modą i zgłębiać fenomen influencer marketingu. W wolnych chwilach czyta książki psychologiczne, tańczy high heels i gra na różowym ukulele.
Zobacz wpisy autora